onsdag 7. juli 2010

Frøken Prinsesse Kitty

Moseplassen har ny konkurranse på gang: Frøken Snitt 2010.

Da 4åringen min er særdeles glad i å plukke blomster, falt det ganske naturlig å be henne plukke bidraget til konkurransen. Hun tok oppgaven svært seriøst og gikk grundig til verks. Alt skulle med: Klematis,akeleier, lupiner, iris, liljer, blåklokker, spireablomster, nellik, hundekjeks, smørblomster og andre frittvoksende blomster hun kunne finne rundt om kring i hyttehagen.

Selvsagt var det hun som fikk bestemmee bukettens navn: Frøken Prinsesse Kitty (som ihvertfall er betegnende for hva som opptar en 4 år gammel prinsesse med stor sans for HelloKitty).

Her viser hun stolt frem prinsessebuketten som er vårt bidrag til Frøken Snitt 2010


Tar med et bilde fra før buketten var ferdigstilt også :)


Til sist ble den rikholdige buketten plassert i vase med vann hvor den fikk selskap av en rose.

5 kommentarer:

  1. så koselig at vesla liker å plukke blomster da! Jeg elsket å plukke buketter til mor når jeg var liten, så ivrig var jeg at mor innførte en maksregel, maks en bukett pr dag.. slettes ikke dumt, for så måtte jeg være litt selektiv.

    Supert at du er med på konkurranse denne runden også Dyveke :)

    SvarSlett
  2. Nydelig bukett datteren laget! Lykke til med bidraget i Frøken snitt 2010!

    SvarSlett
  3. Anne: jeg var også sånn da jeg var liten, plukket uendelig mange blomster. Det er med stor glede at jeg ser at 4åringen er likedan :) Og hun synes også det var helt supert at buketten hennes skulle delta i konkurranse :)

    SvarSlett
  4. Hei, så nydelig bukett ! Hils den vesle prinsessa di og sei at dette var noko av den finaste buketten eg har sett på veldig lenge. Dette blir skikkelig hard konkurranse !

    Ha en fin sommadag vidare !

    SvarSlett
  5. Tusen takk kjære blomsterguri og gunknitter for hyggelige ord :) 4åringen er informert om de fine kommentarene deres og gjett om hun ble glad :D

    SvarSlett